sobota, 1 sierpnia 2015

Od Anishy

Bardzo się ucieszyłam z faktu, że Altair i Eira będą mieć szczeniaki...Wszystko się między nimi ułoży na pewno... Uśmiechnęłam się sama do siebie i poszłam na spacer. Oglądałam naturę i inne rzeczy... Świat jest wspaniały jakby na to nie spojrzeć..... Jedynie Ursus nie potrafi tego zrozumieć, a szkoda.... Pomogłam różnym wilkom po drodze.... Mój obchód watahy skończył się późnym wieczorem. Po powrocie do domu zastałam w jaskini Altaira i Eire... Porozmawialiśmy ze sobą i wyglądało, że Eira wie wszystko. Cieszyło mnie to bardzo, że Altair zdecydował się jej o tym powiedzieć... Pożegnawszy się z nimi, dokańczałam eliksir i poszłam spać.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...