niedziela, 16 sierpnia 2015

Od Tashy do Mack'a

- N-Nie - odparłam przerażona
Mack mnie przytulił i pomógł mi wstać. Byłam przerażona tym, co się stało
- Wracajmy do domu - powiedział łagodnie
Zgodziłam się, więc spokojnym krokiem szliśmy do domu. Po drodze się uspokoiłam, ale ta sytuacja nie dawała mi spokoju. Gdy doszliśmy do domu, postanowiłam się podzielić moimi wątpliwościami z Mack'iem
- Co o tym sądzisz? Co ten Hiron ma wspólnego z Zeusem? - spytałam
- Nie mam zielonego pojęcia - odparł
Chciałam mu zadać jeszcze jedno pytanie m.in to : " Kochasz mnie?" , ale mu odpuściłam, bo był zdenerwowany tą sytuacją.. Miałam nadzieję nie spotkać już tego Hirona....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...