sobota, 1 sierpnia 2015

Od Elessara do Dead'a

Spacerowałem sobie razem z Sumiko i Flaying po terenach watahy.. Szczeniaki świetnie się bawiły... Z resztą ja również.... Spacerowaliśmy tak aż do południa, gdyż potem zaprowadziłem szczeniaki do jaskini, a ja sam udałem się na polowanie. Po udanym polowaniu do jaskini przytargałem dorodnego jelenia, którego wszyscy zjedliśmy z apetytem.... Gdy szczeniaki zasnęły to poszedłem na spacer sam... Usłyszałem wołanie o pomoc, więc pobiegłem tam... Jakieś stworzenie atakowało waderę. Podbiegłem do niej i zacząłem walczyć z tym czymś. Po kilku minutach zabiłem to i podszedłem do wadery, która była ciężko ranna...
- Dziękuję ci bardzo -  odparła i zmarła na miejscu...
Wracałem do jaskini, gdy po drodze napotkałem Dead'a...
<Dead???>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Właśnie kończę ostateczne poprawki dotyczące watahy ;) Zamiany: - Zmieniony został szablon bloga ( jeśli macie jakieś lepsze możecie po...